piatok 21. júla 2017

Kresta na Barumke pretekať nebude. Oci, prečo nejdeš? počul od detí

"Dokonca aj moje deti, ktoré už nechceli, aby som pretekal, riešili, prečo nejdem Barumka," podotkol trojnásobný víťaz Kresta, ktorý v Zlíne štartoval stavkove bonusy devätnásťkrát. "Keď som povedal, že je to kvôli nim, odvetil, že by som pokojne mohol ísť."

Dôvodov je pochopiteľne viac. Predvlani ukončil kariéru, ale zároveň zdôraznil, že pokiaľ bude mať chuť, Barumka či inú súťaž pôjde. Preto vlani zase pretekal. Lenže náladu stratil v novembri.

Na Rally Krkonoše sa vážne zranil jeho dlhoročný spolujazdec Petr Gross. S opuchom mozgu ho lekári udržiavali v umelom spánku, aj dnes leží na jednotke intenzívnej starostlivosti.

"Lepšie sa to po malých krôčikoch, Peter začal vn� �mať," opísal súčasný stav Kresta, ktorého nešťastie veľa zasiahlo.S Grossom jazdil v rokoch 2006-2013, spolu získali tri domáce tituly. "Zo sekundy na sekundu sa niečo zmenilo. Peter bol člen rodiny, chýba mi. "

Havárie, pri ktorej zahynul jazdec Miloš Vágner, sa stala v čase, keď Kresta riešil novú sezónu. Preto vo svojich plánoch s účasťou na tohtoročné Barumke prestal počítať a vo svojom tíme dal šancu mladému Jánovi Čiernemu. "Bolo to tak čerstvé, že som nad pretekaním vôbec nepremýšľal," priznal.

V pretekárskom aute nesedel rok. Až pred troma týždňami testoval novú Škodu Fabiu R5, ktorú vydal do svojej stajne. Na Barumke sa s ňou predstaví Jaromír Tarabus.Krst nový model z Mladej Boleslavi nadchol.

"Keby sa na konci minulého roka nestalo to, čo sa stalo, a keby som vedel, aké bude nové auto, urobil by som také kroky, aby som Barumka išiel," priznal. "To auto je tak dobré, že sport stavky je radosť sa s ním zviesť."

Novú Fabiu chystal rovnakým spôsobom, ako by sám pretekal. Tarabus si môže byť istý, že Kresta v príprave nič nezanedbal a že auto je dokonale vyladené.

"Bavilo ma posúvať auto ďalej a ďalej," podotkol. "Mira ide sa rovnakým nastavením, s akým by som išiel ja. Akurát vodič je iný.


"

Kresta zostane" len "v servise. Aké to bude?

"Rovnaké ako počas sezóny," mávol rukou.

stavkovanie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára