piatok 21. júla 2017

Brozanský Sokol doletel do tretej ligy. V úspech neveria, ale skúsi ju

"A hrať ju budeme, určite! Bolo by nedobré nepostúpiť, keď si ju chlapci vykopali, "oznámil predseda klubu a mecenáš Antonín Kühn po sobotňajšej remíze 1: 1 v Lovosiciach, ktorá Brozanům zabezpečila prvenstvo v divízny skupine B. Nič im potom nevadila porážka v penaltovom rozstrele.

"Som spokojný. A šťastný! "Zvolal kouč Přemysl Bičovský, než ho hráči Čapla, odvliekli a dali mu Hobl. Kühn hádzali do vzduchu.

Bičovský je postupový tréner: Most dotiahol do 1. ligy, Chomutov do druhej, béčko Mostu do tretej, Proboštov do krajského prebor. "Ale nie je to rutina.Aj tento posledný krok bol ťažký, "pripomenul, že keby druhé Lovosice vyhrali 3: 0, Brozany by preskočili.

Po jesennej krasojazde to Sokol síce umývala, ale vedenie v tab uľke zubami nechtami udržal. "Základný kameň postupu sme dali na jeseň. Keď potom odišli Potočný do Teplíc a Gnahoui a zranil sa Benda, zrazu nám vypadlo 30 gólov. "

Aj tak sa historický úspech nakoniec slávil. Obec s trinástimi stovkami obyvateľmi sa teší na Českú futbalovú ligu. "Sme dediny. Strop pre nás má byť divízie, krajský přebor. Ale postup je meradlo toho, ako futbal robíme. A my ho robíme dlhodobo dobre, hoci to znie neskromne, "blaží KUHN.

O tom, že 3. ligu si Brozany skúsi, sa rozhodlo pred 14 dňami. "Ja povedal, že viac peňazí nedám, ostatné sponzori sľúbili, že oni áno.Pomôžu nám. Tým ma presvedčili. A hlavne ma presvedčil manažér Honza Kudlička, on je duša všetkého. Bez neho by som futbal v Brozanoch nerobil vôbec - alebo len okrajovo, "ďakoval predseda.

Vrátane mládeže i staré gardy tento rok potreboval 3,5 milióna korún. "Vo 3 .lize to bude asi o 800 tisíc viac. Chal anom sme povedali, že im podmienky nezlepšíte. Ale je to o tom urobiť si čiarku, že sme boli v ČFL. "

Ako Kühn netlačil na postup, čo bol jeden z kľúčov k úspechu, tak nebude tlačiť ani v 3. lige.

"Postup nám vlastne umožnili súperovi, my na jar nehrali nejako skvele. Skôr naopak. V ČFL nemáme čo stratiť. Urobíme maximum, aby sme uspeli. Keď to nevyjde, spadneme.Nič sa nedeje. Život pôjde ďalej, "je v pokoji Kühn. "V úspech nedúfame, ale skúsime to."

Zostup? Pre 52letého Kühn by to bolo nóvum, ale teraz sa opája postupom. "Ako aktívny futbalista som nikdy nespadol. Sedemkrát som postúpil. A od doby, čo som predseda BROZANY, sme došli z I. A triedy až do 3 .ligy, "cení si. Sobotné sláva sa Šikla: "V piatok som mal narodeniny, v sobotu sviatok. Krásny darček! "

Divízia skončila a možno by sa do 3 .ligy mohli dostať aj strieborné Lovosice, pokiaľ sa do nej niektorý z klubov neprihlási. A le Ústecká farma by nekývla.

"Sú indície, že bude postupovať viac mužstiev. Ale bohužiaľ nám nie je dopriate z vyšších miest, nie sú na to finančné podmienky.Ísť do ČFL bez peňazí je samovražda, "uvedomuje si Lovosický kouč Karel Zuna. "Som realista. A Brozanům gratulujem, 1. miesto si zaslúži. "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára