štvrtok 20. júla 2017

Jobánek sa na Drásal necítil vo forme, napriek tomu v horúčave triumf obhájil

Rýchlo do tieňa, do chladivej sprchy a k osviežujúcemu pivu. Okrem klasickej túžby dosiahnuť na čo najlepšie umiestnenie a čas tentoraz účastníkmi Bikemaraton Drásal hnalo do cieľa aj extrémne teplo, z ktorého sa všetci snažili rýchlo zmiznúť.

"Ja mám teplé počasie rád, ale aj na mňa už to bolo dosť. Vypil som pri pretekoch snáď desať litrov, "rozprával po prejdení 175 kilometrov a zdolanie viac ako pětikilometrového prevýšenie víťazný Jan Jobánek.


A to z toho ešte najlepší účastníci najdlhšieho závodu s názvom Obr Drásal vyviazli dobre. Vďaka extrémne skorému štartu v 5.30 ráno sa totiž do cieľa dos tali už po trinástej hodine.Ovšem poslednej nadšenci zo 116 borcov, ktorí stihli dôjsť pred oficiálnym koncom, strávili na vyhni i celé popoludnie - niektorí šliapali dokonca cez trinásť hodín.

"V tej horúčave bolo dôležité si dobre rozvrhnúť sily, spočiatku som nijako neblbnul , skôr som sa šetril. Vedel som, že tých skoro osem hodín je strašne dlhých, "popisoval taktiku Jobánek.

Tridsaťdvaročný brnenský jazdec obhájil vlaňajší triumf a ešte skoro o päť minút zrýchlil, pritom pred pretekmi vyhlasoval, že tento rok nie je spokojný s formou, preto pôjde kratšie preteky na 115 kilometrov.

"Neveril som si, že to vôbec ujdem.Ešte v týždni som sa pri tréningoch celkom trápil, ale deň pred pretekmi som si hovoril, že Obr Drásal je takým zážitkom, že to skrátka skúsim, kdyžtak slezu, "zveril sa Jobánek. "A pocity po pretekoch sú neuveriteľné, je to opäť silný zážitok, ktorý za to s tál."

Konkurovať mu nakoniec dokázali len Peter Šťastný a Radek Šíbl, ktorí došli so stratou dvoch a štyroch minút a rovnako ako vlani sa museli uspokojiť so zvyšnými medailovým pozíciami. "Dlho sme išli v skupine asi piatich ľudí, ale zhruba dvadsať kilometrov pred cieľom som za to zobral bet 365 a rozhodol," okomentoval Jobánek svoj kľúčový nástup.

"Poraziť sa rozhodne dal, bolo to nešťastné.Spočiatku som sa cítil dobre, niekoľkokrát som všetkým ušiel a vyhral som prvé dve prémie, ale vždy ma došli, "povzdychol si nakoniec druhý Šťastný.

" Keď sme na čele zostali asi štyri, pravidelne sme sa točili, ale bohužiaľ zrovna Honza Jobánek nestriedala, v jednej chvíli to využil a v posledných dvoch tiahlych stúpaniach bol skrátka lepší, "doplnil.

Čo hovoril na to, keď ráno hlavného favorita na štarte uvidel? "Popravde ma to neprek vapilo, on hovorí každý rok, bet365 bonus že nemá formu," usmial sa Šťastný. "Aj ja som skôr na vysoké teploty než na nejaké dažďa a zimu, ale sedem hodín v tomto horúčave už bolo aj na mňa moc.Teraz po bet365 všetkých tých výživových géloch a iónových nápojoch bude pivo na spláchnutie tým najlepším. "

Dosť toho mal v cieli aj víťaz 115 kilometrov dlhej štandardné trasy Bikemaraton Drásal Pavel Boudný, ktorý tiež obhájil triumf a tiež skoro o päť minút vylepšil minuloročný čas.

"Keď človek ide, nie je to tak hrozné. Veľká časť viedla lesom, tam sa to celkom dalo. Teraz, keď stojím, je to oveľa horšie, "vravel v cieli Boudný - za ním o osem minút zaostal Dominik Buksa, ktorý vo špurte porazil Filipa Adela.

" Kríza ma žiadna nestretla, skôr som pretekal s mladými chlapcov, bet365 mobil ktorí zbytočne zbláznila. Vedel som, že to nemôžu prežiť, neskôr naozaj zvädnuté a úplne sa zastavili.Ani som nemusel nastupovať, išiel som si stále svoje a asi 25 kilometrov pred cieľom mi v tiahlom stúpaní na asfaltke prestali stačiť, "opísal Boudný kľúčový okamih.

Aj napriek vyčerpania hneď myslel na ďalší ročník:" Ak budem zdravý a vo forme, možno už skúsim Obra, aby to nebolo stále rovnaké. "

bet365 stavky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára